Dacă ai primit o ofertă bonus de la 888casino și nu ai văzut încă acest bonus în soldul contului tău, acest lucru se poate datora unuia sau mai multor dintre următoarele motive, în funcție de tipul de bonus.
Bonus de bun venit
- Pentru a vedea termenii și condițiile specifice care se aplică bonusului nostru de bun venit, te rugăm să consulți Politica noastră privind bonusurile.
- Ai primit anterior un bonus de bun venit de la 888Casino.
- Este posibil ca bonusul să fi fost creditat înainte de depunerea efectivă. Dacă acesta este cazul, pur și simplu deconectează-te/conectează-te - contul tău ar trebui să reflecte suma corectă.
- Este posibil să existe un cont de $Casino înregistrat anterior, care este asociat cu al tău, căruia i s-a acordat deja bonusul. Un cont poate fi asociat din cauza unuia dintre următoarele motive: are aceeași adresă IP, adresă poștală, adresă de e-mail, metodă de depunere, etc.
Pentru a vedea ce alte promoții sunt în desfășurare, dă click aici.
Alte bonusuri
- Bonusurile promoționale sunt creditate în mod normal în 72 de ore.
- Fiecare Promoție va avea Termeni și Condiții specifice, care trebuie respectate, prin urmare te rugăm să te asiguri că nu ai încălcat niciuna dintre aceste cerințe. De exemplu, promoția poate fi limitată la un singur cont per gospodărie sau poate include anumite intervale de timp în care se aplică promoția.
- Este posibil ca bonusul să fi fost primit în timp ce jucai, unde s-ar putea să nu observi creșterea soldului contului. Acest lucru poate fi confirmat în orice moment selectând „Contul meu” situat în partea de sus a lobby-ului tău, apoi „Bonusuri”.
- Unele bonusuri sunt „întârziate”, iar în acest caz va trebui să îndeplinești anumite cerințe de depunere înainte ca bonusul să fie creditat (poate fi nevoie să fie revendicat odată ce cerințele sunt îndeplinite – vezi nota de mai jos).
Pentru a vedea ce alte promoții sunt în desfășurare, dă click aici.
Revendicare bonus
Anumite reglementări impun revendicarea bonusurilor individuale. Dacă contul tău nu reflectă încă un bonus, verifică dacă acesta trebuie revendicat, după cum urmează:
- Conectează-te la contul tău de 888Casino.
- Intră în „Contul meu”
- Selectează „Recompensele mele”
- Alege fila „Bonusuri”
- Dacă este disponibil, dă click pe butonul "Solicită" de lângă valoarea bonusului relevant.
Dacă urmând exemplele de mai sus, îndeplinești cerințele promoției și încă nu ți s-a creditat bonusul, te rugăm să ne contactezi cu detaliile ofertei și vom investiga cu plăcere problema pentru tine.
Informații suplimentare: pentru a vedea Politica noastră privind bonusurile, dă click aici.