Dacă întâmpini dificultăți de conectare la 888, încearcă următoarele soluții posibile:
1. A apărut o eroare de conectare sau ai fost deconectat temporar de la serverul nostru.
- Încearcă să te conectezi din nou după câteva minute.
2. Poți accesa alte site-uri?
- Dacă nu te poți conecta la 888.ro, dar te poți conecta la alte site-uri, te rugăm să ne contactezi.
3. Verifică setările de rețea
- Setările tale depind de tipul de dispozitiv pe care îl utilizezi, de exemplu, dacă ești pe un dispozitiv mobil, asigură-te că „Modul Avion” este DEZACTIVAT și că Wi-Fi sau 3G/4G este pornit. Dacă acestea sunt activate, verifică dacă ești conectat.
- Dacă este conectat la Wi-Fi, dispozitivul tău ar trebui să afișeze numele rețelei. Dacă ești conectat la 3G/4G, ar trebui să existe o pictogramă care confirmă acest lucru pe ecranul dispozitivului.
- Dacă nu ești conectat, încearcă să te deconectezi/reconectezi la rețeaua Wi-Fi, iar dacă acest lucru nu rezolvă problema, încearcă să repornești computerul/dispozitivul mobil.
- Dacă descoperi că încă nu te poți conecta la o rețea sau dacă ești conectat, dar nu poți accesa niciun site web, încearcă pasul următor.
4. Șterge modulele de cookies și memoria cache din browser
5. Contactează furnizorul tău de servicii de internet (ISP)
- Dacă, după ce ai efectuat toți pașii menționați mai sus, tot nu poți accesa niciun site web, problema este mai mult ca sigur la ISP-ul tău.
- În cazul in care dispozitivul furnizeaza un IP dintr-o alta tara, atunci, din cauza reglementarilor legale, sistemul nostru nu-i permite sa se conecteze
- Te rugăm să contactezi direct ISP-ul tău pentru sugestii suplimentare.
Notă: Dacă problema persistă, te rugăm să ne contactezi la telefon.